dimarts, 21 d’octubre del 2008

Funcionari Hardcore

El comentari que ha deixat el Litus al meu post d'ahir em porta a fer una reflexió.

Respecte les impressions, les sensacions o l'experiència que ell (o qualsevol usuari) hagi pogut tenir vers la feina dels/de les professionals que presten aquell servei públic, és evident que cal fer-ne cas.

Entenc que és un comentari informal i que recull algun dels prejudicis i estereotips que el terme "funcionari" hagi pogut incorporar al llarg de la Història.

Porto anys treballant des de diferents nivells de responsabilitat amb multitud de funcionaris, i en global en tinc un molt bon concepte.

Pel que fa referència al treball de l'equip tècnic i administratiu del DPEiO, Cal Botafoc i Centre de Serveis, en els gairebé 500 dies que hi porto com a càrrec polític, no he rebut ni mitja queixa referida a la professionalitat i el correcte desenvolupament de les tasques que s'hi porten a terme.

Bé, a no ser que ens referim a una manipul·lació interessada que uns suposats periodistes van fer dels diaris que tenim a la Borsa de Treball per buscar ofertes de treball. Manipul·lació que vaig rebatre punt per punt i que així es va quedar, deixant evidència que l'objectiu era bastant pervers.

Per tant, Litus, et convido a concretar aquestes apreciacions quan vulguis. Em pots trucar a l'Ajuntament i t'escoltaré amb molta atenció.

El nostre sistema de qualitat té previst clarament la recepció de suggeriments i queixes.