dilluns, 19 de gener del 2009

www.castellarvalles.cat

Demà serà un gran dia.

He tingut la sort de poder veure de molt a prop la feinada que ha fet el gran Àlex Portolés i tot el seu/nostre equip de Comunicació.

Des del dijous he pogut accedir a la versió a punt per pujar. Demà tothom podrà comprovar que el nou portal web de la nostra vila presenta moltíssims canvis, molt més operativa, funcional i pràctica.

La versió que deixarem enrera ha complert una molt bona etapa, sempre col·locada en llocs de referència a l'àmbit dels portals web municipals de Catalunya.

Permeteu-me que recordi l'excel·lent tasca del Ferran Farriol. Recordo que van ser ell i l'Àlex qui em van començar a parlar del projecte, ja fa més d'un any.

Els vaig fer, llavors, una proposta: aconseguir un Pla d'Ocupació perquè disposéssin d'una persona per col·laborar-hi entrant continguts. I afortunadament ens van aprovar el perfil: la Marta, la persona escollida, està realitzant una tasca magnífica.

Demà, doncs, a les 20:00 a l'Auditori, em farà molta il·lusió veure la posada en escena d'aquesta immensa i titànica tasca de tot l'equip de Comunicació.

La meva més sincera enhorabona i el meu respecte companys i companyes!