dimarts, 19 de gener del 2010

El compte corrent de la vida - David Balaguer


Considero que el David Balaguer és un periodista singular i brillant.

Recordo la primera vegada que el vaig escoltar a la ràdio: anava a fer un examen un dissabte a la UAB (les proves de validació de la UOC les feia a Bellaterra), i escoltava el resum d'El Món a RAC1.

Em va al·lucinar la secció del David, grandiosa locució, i m'agradava trobar-me'l a d'altres programes de la casa, al "Primer toc", al "Tu diràs", al "No som perfectes"... fins que finalment també el vaig veure a la TV, presentant a l'actualitat el "Hat-trick Espanyol".

Fa una setmana li vaig escriure un correu electrònic a la secció "Noms de futbolistes que esclaten a la boca" (molt gran també) i el David no només m'ha contestat sinó que m'ha recordat l'accés a la fonoteca de la seva secció a El Món.

I aquests tresors s'han de compartir:  Fonoteca Secció David Balaguer a El Món a RAC1

Talls mítics: El bulevard dels polvos perduts, El compte corrent de la vida .....

Moltíssimes gràcies David! I com et vaig dir, "fan de l'Espanyol, però una gran persona" (JLl Núñez dixit)