dijous, 1 de juliol del 2010

El Mirador: Dia D


M'ha agradat veure aquest vespre l'Oscar, el meu company regidor i un dels ànima màter del Projecte, i l'Anna Salvadó, responsable del SAC, acabant de donar la penúltima volta a El Mirador, supervisant els últims detalls abans del dia de la inauguració.

L'Arian es mirava les pèrgoles i l'edifici des de fora. Li he explicat alguns dels objectius del projecte, però a ell li interessava més les boles de colors que han instal·lat a la coberta.

Hem passejat una estona per la Plaça Major, la part clàssica-romàntica ha quedat clavada. M'he quedat mirant els bancs. Allà on l'avi Joan anava a seure quan sortia del Centre de Periòdics, per parlar del Barça o de política amb tot un grup de savis veterans i entranyables.

Allà, on TV3 als seus inicis els van filmar pel 'Pobles de Catalunya'.

Demà serà un dia gran, i penso en els més meus, els d'abans, els d'ara i els que vindran, i de quanta energia s'ha avocat al projecte, amb coses més ben fetes que d'altres, però no ho dubto gens, amb la millor de les intencions, tècnics de la casa, ciutadans o polítics de tots colors.

Espero que sigui un dia feliç, catàrquic fins i tot. Demà que justament també podrem iniciar els Plans d'Ocupació més grans que s'hagin fet mai, amb la contractació de 38 persones. Un procés que ha exigit el màxim d'un grup de tècniques i responsables que ha rendit de manera excel·lent.

El meu agraïment a tot el magnífic grup de professionals amb qui tenim la sort de comptar.

A tots els companys i companyes regidores també l'enhorabona pel seu compromís i esforç. I al nostre Alcalde, l'Ignasi, per veure-ho tant clar quan iniciavem el projecte. Moltíssims noms em venen al cap, i prefereixo no anomenar-los per no cansar i segur que algun se m'escapa.

Segur que demà ho podrem gaudir junts.

Us hi esperem a tots i totes, família castellarenca.