diumenge, 22 d’agost del 2010

Bon Any Nou. Joan 32.0

Avui coincideix el meu aniversari amb l'últim dia de vacances stricto sensu.

Demà, amb la tornada a la feina (I i II) inauguro el meu Any Nou.

Recordo que fa gairebé dos anys vaig decidir començar a escriure aquest bloc, i haig de reconèixer que 437 posts després, em ve de gust seguir-ho fent. L'exigència del dia a dia, però, m'ha dut a rebaixar considerablement la freqüència de publicació al bloc. I m'està bé. Em sento còmode escrivint quan puc i em ve de gust. D'obligacions en forma de terminis i calendaris ja en tinc suficients com per autoimposar-me'n més.

Tot això serveixi per dir solemnement que, jo, el Joan Creus 32.0 us desitjo bon Nadal i un molt bon any 2010-2011!!
PD: Aquest post és una afusellament (amb alguna ampliació/actualització) de les dues entrades homòlogues del 2008 i 2009