dilluns, 27 de setembre del 2010

Bordell

Arribo d'un dia i mig de feina a fora i em trobo un tema de nivellàs als blocs amics i anònims.

No sóc consumidor de sexe de pagament, tot i estar a favor que es busqui la millor fórmula per normalitzar-ho tot plegat.

És un tema amb implicacions morals (de senzilles i de dobles), estètiques, comercials, culturals i així seguiriem una estona més. Ergo, és complicadot.

No m'ha agradat que un anunci d'un bordell doni per treure tanta bilis. No el reprodueixo aquí, com sí que han fet altres, ja que em sembla una mica de passarell incloure l'imatge amb tota la informació del local en qüestió. I com a editor del meu bloc, la propaganda me la gestiono jo mateix.

De fet, no m'agrada l'anunci en sí, i em sembla bé que s'hagi fet retirar. La resta és simplement l'excusa per fer-ho servir d'arma llencivola.

Res greu, però res positiu.


La Gran Aventura - Reines from Joan Creus on Vimeo.