dilluns, 6 de desembre del 2010

Més Puig de la Creu

Fragment del vídeo inèdit,
amb el protagonista tapant
el veritablement interessant.
Només em sento persona -amb tots els ets i uts- alguns caps de setmana, algunes festes de guardar i quan estic de vacances. Això vol dir que alguna cosa grinyola, però vaja, és uns situació prou extesa com per a donar-me-les d'especial.

Aquests dies festius estic aprofitant per fer coses que realment m'agraden: llevar-me sense alarma (el relleva a les seves funcions de Zeitgeber el meu fill), llegir sense mirar el rellotge i pujar al Puig de la Creu cada dia.

M'estic rellegint La Conjura de los Necios, que em fascina. No sóc gens de relectures, però hi ha 3 llibres que cada x anys em dóna per repassar-los (aquest, El vigilant en el camp de sègol i Tòquio Blues).

Avui, a part d'obviar la possibilitat de millorar la marca de pujar i baixar el Puig (estic en una discretíssima hora i 20 minuts, quan la meva marca havia estat d'una hora clavada....) he pillat la càmera de vídeo i he filmat part de la baixada.

... i per què ho faig això? Doncs no ho sé ben bé, mira, però m'ha agradat molt la sensació de veure-ho després. Faré alguna cosa amb el material, li posaré banda sonora ben parida, ho editaré en DVD i ho vendré a 2 llibreries/quioscs de Castellar.

I amb tot el que guanyi, pensaré retirar-me i tenir temps per fer tot això que tant m'agrada i que no puc quasi mai.

Aquest post no explora cap tema que no hagi comentat abans. Anem bé:
http://joancreusbloc.blogspot.com/2009/12/puig-de-la-creu-simbol.html
http://joancreusbloc.blogspot.com/2010/02/de-que-parlo-quan-parlo-de-correr.html
http://joancreusbloc.blogspot.com/2008/09/creus.html

Un altre dia ja parlaré de coses de commouen a més escala: controladors/es aeris/èries, Julian Assange, Xavi-Iniesta-Messi, el PSC post-debacle, la Constitució i la Immaculada Concepció.