dimarts, 11 d’octubre del 2011

Vision thing

La salut, en si mateixa, es veu que és molt important. Que sense salut la resta no aporta massa res.

Aquestes evidències m'han tingut expectant l'últim mes. 

Descartades altres implicacions malparides ara només és qüestió de setmanes que tot torni al seu lloc.

El mateix doctor que em va mirar els ulls i em va preguntar com de fort era / Aquell a qui jo li vaig respondre com si li estigués dient al meu fill, "Molt, doctor" / Aquell que va agafar la xeringa i em va dir que mirés cap amunt- i la resta no ho explico perquè no és hora / Aquell, m'ha dit que molt bé, que tota la informació que vaig consultar als qui en saben i al google, no em feia bé.

M'ho ha recalcat un parell de vegades. "Tanta informació no és bona"

Molt bé doctor, però sense extrapolar.

Coses bones que passaran a partir d'ara: 

- podré llegir-me coses que no només siguin informes, normatives i curriculums, per exemple això.
- podré decidir quan em poso ulleres de sol i quan no.
- els alumnes de l'Escola que només em coneixen amb ulleres de sol em podran saludar normal.
- i altres que no tinc controlades.

Que demà ho celebri qui ho hagi de celebrar, les Pilars de la Terra, els espanyols/es i així.

I que els nazis, feixistes, franquistes i així no embrutin més el planeta.