dimarts, 3 de gener del 2012

Dol pel Ramon. Un referent.

Tenia material i idees suficients com per començar el 2012 escrivint un post ben parit, de bons desitjos i de coses guapes que m'han passat i que he viscut amb els meus aquests dies.

Doncs no, avui s'ha mort el Ramon (Ruiz). Una putada immensa. Un tio que va lluitar com un animal per sortir d'una malaltia gravíssima, que se'n va sortir i que al cap d'uns mesos un altre brot el fulmina.

El Ramon l'he vist des del 10 anys, tiet del meu gran amic Josep. Vaig tenir la immensa fortuna de tornar a coincidir amb ell fa 4 anys, ell ja era responsable tècnic a l'àrea de Desenvolupament econòmic de la Diputació de Barcelona.

Com enamorat de Castellar que ha sigut, seguia amb moltíssima il·lusió tots els projectes que li explicava.

Havíem de quedar per fer una reunió quan em va comunicar el primer ingrés i tractament gravíssim. Després de reincorporar-se, vaig tenir la immensa il·lusió que el 17 de Novembre passat vingués a El Mirador, al Seminari polític del COPEVO.

Aquell dia el vaig veure content, estava pletòric i li vaig parlar de projectes per treballar conjuntament. Ens vam emplaçar a parlar-ne a principis de 2012, abans de que s'obrin les convocatòries d'aquest any.

I no podrà ser

El Ramon ha sigut un exemple per a tota la família i la gent que l'hem gaudit i admirat. Un referent, humil, honest, pencaire i fort. Deixa una família destrossada, però serà el seu orgull per sempre.

Demà l'acomiadarem, però la seva petja profunda serà seguida per tots els que avui el trobem a faltar.

Gràcies Ramon.