dimecres, 30 de març del 2016

De canvis i d'etapes.

Del 18 de setembre del 2006 al 31 març del 2016. Aquesta ha estat, espero, la meva primera etapa a l'Escola Algueró i al Gremi de la Indústria i la Comunicació Gràfica de Catalunya.

M'enduc la millor experiència professional i personal que hagués pogut somiar quan vaig entrar-hi, amb 28 anys.

Aprenentatge constant dels companys i companyes, dels referents directius, de les millors empreses del sector gràfic, de les Administracions públiques nacionals, estatals, europees.

Grandioses i grandiosos professionals, millors persones. No m'hi desvinculo en absolut.

Agafo una excedència per múltiples motius, però bàsicament:
a) per tenir cura del més fonamental a la vida
b) per servir a la vila on han nascut totes les generacions de la meva família que he conegut i de les que tinc constància relatada.

Moltes gràcies per aquesta dècada inoblidable.