dimarts, 9 de juny del 2009

Ix! - El bosc




Perla sorgida de la connexió supersònica Vallès Occidental - Alt Empordà.


Ix! - El bosc

cada cop que agiten a tocar de cel
mouen tots arrels amb tronc de vell i els ulls a dins

fes de cada pas un extrem de fils ben prims quan es fa fosc camí del bosc prohibit

fora a la nit, plouen estrelles
vora de llum, cosa d’esperits antics

i mira’l ara mira’l com es mou ja per tot arreu
mira’l de prop com es torna bosc

descalç, fada de tots
hi ha verí per fer passar aquest fred
fes pas, venen les serpents amb mi aquest cop

i se m’estira aquesta cara amb ells
i se m’escorça aquesta pell amb tu
si se m’aturen els turmells de verd
si se m’embranca com a cas perdut

fa d’encanteri com a diferent
misteri d’aquest bosc vivent de pors
ara m’atrapa tota aquesta gent
ara m’atrapa tota aquesta...

fes pas