diumenge, 19 de juliol del 2009

UE Castellar 1986

Molt gran la foto que ha penjat el Jordi Berenguer al grup de la UE Castellar al Facebook.

Justament avui, al dinar de la Penya Solera de celebració del Triplet amb majúscula, el Joan Homet (el "Comas"), President del Castellar, m'ha arrencat el compromís que l'Arian d'aquí un parell d'anys a tot estirar començarà a l'Escola de futbol.

El meu avi, igual que el meu pare, era un incondicional tant de l'Unió Esportiva com del Barça i no seré jo qui trenqui aquesta tradició. Ja em vaig quedar tranquil trencant-ne una: l'Arian no es diu Joan...

Peu de la foto: Entrenadors: Àngel Prats, Rodríguez i Jota (molt gran el Josep Martínez)

Enrique Báez, Sergio Gonzalez, Marc Cornet, Carlos Gonzalez "Dol", Toni, Marc Falgueras, Carlos Gamito, Jordi Berenguer, Ramon Clariana, Miguel Ángel Gamito, Carlos Checa, Raúl Escude, Calos Palomo, Carles Sala, Joan Creus, Eduard, Sebas Corté, JM Segarra, Jordi Martinez, Miguel Vallejo, Bonache, Toni Martinez, piru, Joan Francesc Colell, Raul Gonzalez