dissabte, 23 d’octubre del 2010

Setmana a fons

He estat ben bé una setmana sense escriure. No per falta de ganes ni de mandra, simplement ha estat una setmana intensa.

Després de la visita del Conseller a l'Escola vaig agafar avió cap a Munic, a la Convenció de Centres Autoritzats Apple. Va ser una magnífica experiència, que m'ha donat més eines per pensar en la integració dels iPads, iPods, iPhones i d'altres ginys a l'aula. Que consti que tot i ser un gestor de formació d'Apple no tinc cap d'aquestes eines... per tant, m'agrada però constato que es pot viure sense.

Aquesta setmana entre d'altres, vaig anar a la Xerrada de presentació del llibre Construint municipi des dels moviments socials, editat pels companys de l'Altraveu amb l'Elisenda, la Gemma i el Marc al capdavant. Discurs interessant del professor Joan Subirats, i lectura recomanable.

Abans, vaig presentar la primera Sessió del Curs d'InDesign d'El Mirador, amb el que tenim la sort de comptar amb dos professors castellarencs, els grans Pere Roca i Carles Martínez. És un plaer treballar amb talent de la vila, i n'hi ha molt.



Dimarts vaig gaudir de la presentació de la versió on-line més que recomanable de Ràdio Castellar i l'Actual: www.lactual.cat




Dimecres i dijous vaig anar cap a la França en plena situació de vaga. Un grup de 10 alumnes del CF de Grau Superior de Producció (4 nois i 6 noies) farà una Estada de 3 setmanes en empreses franceses, una experiència genial gràcies a la subvenció atorgada pel Departament d'Educació (repetim doncs experiència).

A la tornada em va agradar reunir-me juntament amb la Pepa Martinez, la nostra Regidora de Cultura i Esports, amb una representació de la Comissió Organitzadora dels Actes del Centenari de la nostra UE Castellar. Un dia rescataré el llibre del 75è aniversari i buscaré la foto del nostre equip de l'època (el Pre-Benjamí, diria, amb 7 anys...)