dimarts, 14 de juny del 2011

Estic content - Albert Jordà

www.albertjorda.com
Això que ve a continuació és una cançó impressionant.

Ben feta, ben escrita i genialment executada.

Aquest tarragoní, el Sr. Albert Jordà, és un fantàstic cantant i compositor, i ha liderat la banda Papa:Noes, un altre grup per descobrir.

Ens trobem, sens dubte, davant la generació més prolífica d'artistes que ha parit aquest país.



  Estic content by Albert Jordà


Divendres / tot normal
M'he llevat / tu estàs cantant
l'olor del cafè que va entrant
És un dia espectacular
I un cel blau al carrer
sortirem / ballarem
al compàs de la gent
Els meus peus van flotant
Mil colors / tots són nous
Sembla estrany
no tinc por /puc amb tot
Ara és fosc /negra nit
omplirem gots de vi
jo només vull cridar
estic content
estic content