dimecres, 30 de desembre del 2009

2005


Entrava a la segona meitat de la dècada amb 26 anys i la certesa que hi havia (i la situació actual ho corrobora i ho amplia) molt camp per recórrer dins els Programes de Formació i Treball.

Mentre seguia dirigint els Tallers d'Ocupació, tant la Rosa Reyes com la Conxi Bau, a les que estic eternament agraït, em van oferir entrar en el disseny de la futura macro-Escola Taller 2006/07 de Sabadell, que acabaria dirigint. Allà vaig poder crear el programa formatiu que tindria una especialitat que responia a un nou jaciment d'ocupació, la de Producció Multimèdia.

Al mes de Juny recordo que vaig defensar el Projecte del Màster, el Projecte In:FO_TIC, sobre noves tecnologies a la Formació ocupacional.

Durant aquella etapa, vaig assessorar a l'Ajuntament de Cassà de la Selva, en la creació de la seva primera Casa d'Oficis i un projecte URBAL.

Aquell any vaig descobrir Murakami i Mishima, i després de veure'l recitar la seva obra, em vaig aficionar al Palau i Fabre.


Palau i Fabre recita el “Cant espiritual” from fundaciopalau on Vimeo.



De música bona se'n va seguint fent al 2005, Antony & the Johnsons, White Stripes, Franz Ferdinand...