dilluns, 18 de gener del 2010

Per molts anys Montse! (i Pep).


Aquest matí he felicitat a la Montse, i m'ha agradat que em digués que a casa les seves filles li havien preparat un pastís i que havia començat el dia de la millor manera possible, amb els seus.

I que l'acabarà de la millor manera possible, amb els seus.

Tornant de Sant Just deien a la ràdio que el Pep (també) fa anys avui.

Sóc dolentíssim amb l'astrologia i el zodíac i tota la pesca, però per un moment m'he posat a comparar el caràcter de la Montse i el del Pep.

I grosso modo - he pensat - tenen molts punts en comú: tenacitat, esforç, discurs, saber estar, lucidesa, honestedat, dignitat, sentiment, treball, treball, treball...

Pels descreguts com jo: deu ser cosa de l'atzar.

Per molt anys de nou Montse!

I Pep, si em llegeixes, que siguis feliç també!