divendres, 31 de desembre del 2010

2011 pletòric, família!



El 2010 ha estat un any dur. Molt complex.
El 2011 també ho serà.
Afortunadament aquí no es rendeix ningú.

Molta energia per encarar tots els projectes que tingueu al cap.
Molta sort a la vida, a la feina, amb els i les vostres.
Molta salut per gaudir-ho.
I que us estimin molt.

Disfruteu molt molt.
Feu el que debò us agrada.
A mi m'agrada molt, per exemple i no per ordre, el Barça.
M'agrada molt veure créixer el petit príncep.
M'agrada molt al·lucinar llegint.
M'al·lucina escoltar música que em sorprengui.
M'agrada treballar on treballo.
M'agrada dedicar esforços a la política local,
a la Promoció Econòmica del poble que estimo i en el que crec.
M'agrada aprendre.
M'agrada córrer. Ara vaig a fer la Sant Silvestre de Castellar, i em sento bé.

A la nit ho celebraré amb algunes de les persones més ben parides que conec.
Afortunadament, encara en tinc moltes més de persones apreciades i estimades,
amb qui no soparé avui, però que segur que durant el 2011 m'aniré retrobant.

I recordeu el que Tolstoi apuntava: 
el secret de la felicitat, no és fer sempre el que es vol, sinó voler sempre el que es fa

Molt bon 2011, família!