dijous, 10 de març del 2011

Iniesta. Dom Andrés

Com que ja fa una temporada llarga que escric al bloc, tinc la confiança suficient per revelar-vos una qüestió: sóc amic del majestuós Sr. Andrés Iniesta.

Avui, a un grup d'amics i amigues, ens ha dit així, textualment "Fa temps que estic aprenent anglès i he decidit posar-me a prova. I a partir d'ara també en Català espero deixar-me anar en roda de premsa un dia. Enteneu les faltes d'ortografia."


Jo li he respost "M'agrada" i encara no m'ha contestat, però demà o dissabte potser ho faci, o potser diumenge o així.

Després de la notícia de la imminent edició catalana de La Vanguardia (que no serà L'Avantguarda, qui perd els orígens per la identitat, i tota la pesca...) 130 anys després de la seva fundació, que el geni de Fuentealbilla s'hi posi 15 anys després de la seva arribada a Can Barça està prou bé.

Tinc proves d'això que us explico: