diumenge, 1 d’abril del 2012

Traumatisme

A l'etiologia de les dismòrfies septals i septopiramidals, els traumatismes i les fractures tenen un paper fonamental.

Aquest ha estat el meu cas. Fa uns 18 anys em vaig trencar la cara en un xoc de raquetes contra el meu company de dobles al Casal d'hivern a Castellar. Afortunadament gràcies a l'amnèsia post-traumàtica no recordo ni vull recordar qui era. Resultat: nas trencat pel mig (septum luxat) i cap al Taulí.

Allà s'havia acabat la història fins que al setembre vaig començar a notar sensacions estranyes a la vista (una cosa així). A més, em petaven les oïdes amb els canvis de pressió, com mai abans havia notat.
Diagnòstic resumit: Insuficiència respiratòria nasal.

Total, que la Dra Droguet, fantàstica otorrino llorençana amb consulta a Castellar, em va recomanar que no donés peu a cascar-me i que prioritzés la intervenció.

I ja està fet i  a sobre sembla que ha sortit segons el previst. Des del dimecres toquen dies de semi-angoixa cada cop menys intensa gràcies als còctels de calmants i recuperant-me ràpid per tornar el més aviat que em deixin.

Serveixin aquestes línies per donar moltes moltes gràcies a tots/es els que m'heu enviat energia.

Inclús a aquells/es que m'heu provocat riure intens (i encara no puc per prescripció mèdica) amb comentaris malintencionats amb referents tals com les princeses Letizia, d'Astúries i Girona, i Belén, del Poble.
La doctora ha escollit perfil grec, cànon clàssic.


I can't breathe in this thing...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=jTJq8co38Pk#t=53s 
 
sent by D.M. Thanx!!