dilluns, 31 de desembre del 2012

2013 pletòric, família!



El 2012 ha estat un any extremadament dur. Molt complex i injust.
El 2013 també ho serà.
Afortunadament aquí no es rendeix ningú.

Molta energia per encarar tots els projectes que tingueu al cap.
Molta sort a la vida, a la feina, amb els i les vostres.
Molta salut per gaudir-ho.
I que us estimin molt.

Disfruteu molt molt.
Feu el que debò us agrada.
A mi m'agrada molt, per exemple i no per ordre, el Barça.
M'agrada molt veure'L créixer.

Foto a Lippstadt (NRW-Alemanya) 15/03/2010   - Foto a Erwitte (NRW-Alemanya) 30/12/12

M'agrada molt al·lucinar llegint.
M'al·lucina escoltar música que em sorprengui.
M'agrada treballar on treballo.
M'agrada dedicar esforços a la política local,
a la Promoció Econòmica del poble que estimo i en el que crec.
M'agrada aprendre.
M'agrada córrer. Ara torno de la Sant Silvestre de Castellar, i em sento bé.

A la nit ho celebraré amb algunes de les persones més ben parides que conec.
Afortunadament, encara en tinc moltes més de persones apreciades i estimades,
amb qui no soparé avui, però que segur que durant el 2013 m'aniré retrobant.

I recordeu el que Tolstoi apuntava: 
el secret de la felicitat, no és fer sempre el que es vol, sinó voler sempre el que es fa

Molt bon 2013, família!

I dues perles de regal, dues joies espectaculars.

La felicitat també va d'això:


http://www.goear.com/listen/3d3b5ea/adria-punti-1993-borinots-03-new-years-day-adria-punti-umpah-pah